امام(ره):پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد

تعجیل در فرج آقا صلوات

طبقه بندی موضوعی

محبوب ترین مطالب

پاورپوینت شهرگرایی چیست

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۵۹ ب.ظ


پاورپوینت شهرگرایی چیست

پاورپوینت شهرگرایی چیست شامل 33 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان علوم اجتماعی کاربرد دارد .


مشخصات فایل
تعداد صفحات 33
حجم 388 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم اجتماعی

توضیحات کامل

پاورپوینت شهرگرایی چیست

پاورپوینت شهرگرایی چیست شامل 33 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

واژه City به معنی "شهر" در قالب یک شخصیت حقوقی است به گونه‌ای که در قرون وسطی به فدراسیون‌های قبیله‌ای رومی نیز اطلاق می‌شده است. شهر در رویکرد جامعه شناختی، به‌مثابه یک واقعیت اجتماعی تعریف می‌شود و عبارت از مجموعه روابـط میان بازیگران اجتماعی است. در شکل‌گیری شهر، فضا و روابط شهری تأثیرگذارند. جامعه‌شناسان به‌طور عموم در تعریف خود، شهر را تابع تعریف یک اجتماع شهری برحسب وحدت جمعیّتی آن و تراکم اسکان یافتگی جمعیت در شهر می‌دانند.

Urbanism یا شهرگرایی اشاره است به کیفیت متمایزی از جامعه انسانی و آن حالت خاصی از هستی و یا راه زندگی است که مختص شهر است. شهرگرایی دارای خصوصیاتی از قبیل تقسیم کار پیچیده همراه با ساخت متنوع اشتغال، تحرّک زیاد سرزمینی و اجتماعی، وابستگی کارکردی مشخص جمعیّت، گمنامی حقیقی و قابل ملاحظه شخصی در تماس‌های میان افراد، شاخه‌شاخه شدگی و جدائی نقش‌های اجتماعی و همکنشی‌های نقش؛ حالت‌های نامستقیم کنترل اجتماعی و کجروی هنجاری می‌باشد.

شهرگرایی بیشتر در نظریات توسعه بعد از قرن نوزدهم ریشه دارد؛ زیرا در قرن نوزدهم، سرمایه‌داری بر اساس تولید کالاها استوار بود که مصارف شخصی بیشتر محدود به اغنیا و ثروتمندان می‌شد.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه

عوامل متأثر از شهرگرایی

سیستم ارتباطات

فردگرایی انسان

سیاست شهری

فرهنگ شهری

مصرف انبوه

انتقال سرزمینی

نوآوری

انقلاب صنعتی

سرمایه‌داری

پایان

 

عنوان : شهرگرایی چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 392 کیلوبایت

تعداد صفحات : 33

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

شهرگرایی چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
۹۷/۰۲/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
یاسمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی