امام(ره):پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد

تعجیل در فرج آقا صلوات

طبقه بندی موضوعی

محبوب ترین مطالب

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

پاورپوینت نشانه های بیش کاری

 

پاورپوینت نشانه های بیش کاری شامل 19 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 19
حجم 4219 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت نشانه های بیش کاری

 

پاورپوینت نشانه های بیش کاری شامل 19 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

از نظر محققان کسانی که در کارشان غرق می شوند و یا به دلیل شرایط اقتصادی شان مجبور می شوند کاری با ساعت طولانی را انتخاب کنند، سلامت روان و جسم شان را به خطر می اندازند. محققان در بررسی های مختلفی ثابت کرده اند که کارهای طولانی که بخش بزرگی از روز آدم ها را به خودشان اختصاص می دهند آفتی برای سلامت جسم و روان هستند و اگر مراقب نباشید و به آن ها اجازه دهید که در زندگی تان ریشه بدوانند، ممکن است هیچ وقت نتوانید آسیب هایی را که به شما و زندگی تان زده اند، جبران کنید. در ادامه نشانه های کار بیش از حد آورده شده است.

کمبود انرژی دارید

هنگامی که شما ساعات زیادی در طول روز کار می کنید بدن شما فرسوده و خسته می شود. ممکن است متوجه شوید که برای شروع کار مانند گذشته بشاش و پرانرژی نیستید. آیا احساس می کنید که پای خود را روی زمین می کشید و به آرامی راه می روید؟ ممکن است احساس کوفتگی داشته باشید. احساس می کنید آنقدر خسته هستید که دیگر فکر به کار شما را ناراحت نمی کند؟ اگر چنین است زمان استراحت فرارسیده است.

فراموش کاری

کار بیش از حد می تواند منجر به کاهش تمرکز شود. هر چه بیشتر کار کنید، مغز شما کم تر می تواند اطلاعت را یکی کند. در نهایت شما ممکن است متوجه شوید که فاقد تمرکز هستید و شروع به فراموش کردن چیزها می کنید مانند: فراموش کردن قرارهای ملاقات تان، فراموش کردن جای کلیدهای تان، فراموش کردن وظایف کوچک در محل کارتان.

  و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

کمبود انرژی دارید

فراموش کاری

بیشتر از قبل مریض می شوید

مشکل در به خواب رفتن دارید

جایگزین کردن کافئین به جای خواب

مادر نمی شوید

خلق و خوی شما افتضاح است

کاهش وزن

احساس انزوا

مغزتان از کار می افتد

 

عنوان : نشانه های بیش کاری

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 19

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

نشانه های بیش کاری


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

یاسمین
۱۹ تیر ۹۹ ، ۱۶:۴۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

پاورپوینت مهارت سوال پرسیدن

 

پاورپوینت مهارت سوال پرسیدن شامل 27 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 27
حجم 4174 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت مهارت سوال پرسیدن

 

پاورپوینت مهارت سوال پرسیدن شامل 27 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

«ورودی زباله می‌دهد خروجی زباله»، اصطلاحی رایج در سیستم‌های کامپیوتری هستند: اگر اطلاعات اشتباهی وارد کنید، اطلاعات اشتباه دریافت می‌کنید؛ این اصل در ارتباطات عمومی نیز صادق است: اگر سؤال اشتباه بپرسید، جواب اشتباه می‌گیرید ‌یا حداقل چیزی نمی‌شنوید که انتظارش را دارید.

پرسیدن سؤال مناسب، ‌نکته‌ای کلیدی در تبادل اطلاعات و برقراری ارتباط مؤثر است. با طرح سؤال درست در موقعیت مناسب می‌توانید مهارت های ارتباطی خود را بهبود بخشید. به عنوان مثال: می‌توانید اطلاعات بهتری جمع‌آوری کنید و بیشتر بیاموزید، می‌توانید ارتباطات قوی‌تری داشته باشید، بطور مؤثرتری ارتباط خود را مدیریت کنید و همچنین به دیگران برای آموختن کمک کنید.

در ادامه به چند تکنیک رایجِ سؤال پرسیدن و زمان مناسب یا نامناسبِ استفاده از این تکنیک‌ها اشاره خواهیم کرد.

سؤالات بسته و باز

سؤال بسته معمولا با جواب کوتاه و یا تک‌ کلمه‌ای پاسخ داده می‌شوند، برای مثال: پاسخ به سؤال «تشنه‌ای؟» بله یا خیر است، یا جواب سؤال «کجا زندگی می‌کنی؟» معمولا اسم شهر و یا آدرس محل سکونت است.

سؤالات باز که معمولا با چه، چرا و چگونه آغاز می‌شوند، جواب‌های طولانی‌تری دارند. این گونه سؤالات احساسات یا نظرات مخاطب را می‌پرسد. سؤالاتی که با مفهوم «به من بگو» یا «توصیف کن» سر و کار دارند، معمولا سؤالات باز هستند. در ادامه چند مثال می‌آوریم:

•           در جلسه چه اتفاقی افتاد؟

•             چرا چنین عکس‌العملی نشان داد؟

•             مهمانی چطور بود؟

•             بگو بعد از آن چه اتفاقی افتاد؟

•             با جزئیات بیشتری تعریف کن.

سؤالات باز در موارد زیر کاربرد دارند:

•             در بحث آزاد: «در تعطیلات چه کار کردی؟»

•             برای دست‌یابی به جزئیات بیشتر: «برای موفقیت در این مسئله چه کار دیگری لازم است؟»

•             دست‌یابی به نظرات یا مشکلات دیگران: «درباره این تغییرات چه نظری دارید؟»

سؤالات بسته در این موارد بکار می‌روند:

•             آزمایش درک مطلب خود یا دیگران: « اگر من این توانایی را کسب کنم، مقدار دستمزدم زیاد خواهد شد؟»

•             نتیجه گیری از بحث یا تصمیم گیری: «حالا با وجود مشخص شدن حقایق، آیا این تصمیم درستی است؟»

•             تنظیم و چارچوب بندی: «از خدمات بانک راضی هستید؟»

از طرف دیگر، سؤال بسته‌ای که در جای نامناسب مطرح شود می‌تواند بحث را خاتمه دهد و به سکوت منجر شود، ‌بنابراین در بحثی که در جریان است بهتر است که از اینگونه سؤالات پرهیز کرد.

  و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

سؤالات بسته و باز

سؤالات مخروطی

سؤالات کاوشی

سؤالات هدایت‌کننده

سؤالات بدیهی

استفاده از تکنیک‌های سؤال پرسیدن

 

عنوان : مهارت سوال پرسیدن

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 27

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مهارت سوال پرسیدن


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

یاسمین
۱۹ تیر ۹۹ ، ۱۶:۴۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

پاورپوینت نظریه زیستی شخصیت رابرت کلونینجر

 

پاورپوینت نظریه زیستی شخصیت رابرت کلونینجر در 42 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 42
حجم 4242 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت نظریه زیستی شخصیت رابرت کلونینجر در 42 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

مقدمه

شخصیت چیست

رویکرد تیپ شناسی

رویکرد رفتاری

رویکرد یادگیری اجتماعی

رویکرد تحلیل عاملی(صفات)

رویکرد شناختی

رویکرد انسان گرایی

رویکرد حیطه محدود (نوارباریک)

نظریه زیست شناختی

اجتماع پذیری

هیجان پذیری

سطح فعالیت

وراثت و شخصیت

زندگی نامه

افتخارات و جوایز

تحقیقات

نظریه رابرت کلونینجر

ابعاد سرشتی

ابعاد منش

معرفی و هنجاریابی پرسشنامه کلونینجر

 

بخشی از متن

مقدمه

در سه ربع اول قرن حاضر درباره شخصیت نظریه‌های متعدد و گوناگون آورده شده است. بطوری که تعاریف مختلفی برای شخصیت ارائه شده است که ناشی از گوناگونی این نظریه‌هاست که صاحبانشان نظرات متفاوتی از چگونگی تشکیل و تحول شخصیت و مفاهیم انگیزشی رفتار آدمی دارند. نظریه‌های مربوط به شخصیت هر چند که باهم فرق دارند، در مواردی و در اصولی نزدیک به یکدیگرند و تا حدی همانند هستند. از این رو چنین به نظر می‌رسد که می‌توان آنها را با توجه عامل یا عواملی که در هر کدام مهمتر از عوامل دیگر پنداشته شده‌اند، طبقه بندی کرد. ولی لازم است خاطرنشان سازیم که هیچ طبقه بندیی ، به خصوص در مورد نظریه‌های مربوط به شخصیت ، نمی‌تواند خالی از عیب و نقص باشد و قطعی محسوب شود. نظریه‌ای که به یک اعتبار در طبقه‌ای آمده است، ممکن است به اعتباری دیگر در طبقه‌ای دیگر قرار گیرد و این خود دلیل اختلاف طبقه بندیهایی است که تاکنون صورت گرفته است.

شخصیت چیست؟

سوال اصلی در مطالعه شخصیت (Personality) و نظریه‌های شخصیت این است که شخصیت چیست؟ با وجود مطالعات و تحقیقات زیاد به دلیل پیچیدگی شخصیت که ناشی از پیچیدگی انسان است هنوز پاسخ واحد یکسانی به این سوال داده نشده است و به همین دلیل نظریه‌های مختلفی پیرامون این موضوع شکل گرفته است که می‌توان آنها را در هشت رویکرد اصلی روانکاوی ، تیپ شناسی ، رفتاری ، یادگیری اجتماعی ، تحلیل عاملی ، شناختی ، انسان گرایی و رویکرد حیطه محدود مورد بررسی قرار داد. اما شخصیت یعنی « مجموعه‌ای از رفتار وشیوه‌های تفکر شخص در زندگی روزمره که با ویژگی های بی همتا بودن ، ثبات (پایداری) و قابلیت پیش بینی مشخص می‌شود». از این تعریف چندین نکته قابل استنباط است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

یاسمین
۱۹ تیر ۹۹ ، ۱۶:۳۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

پاورپوینت نظریه گستره زندگی دونالد سوپر

 

پاورپوینت نظریه گستره زندگی دونالد سوپر در 19 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 19
حجم 4087 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت نظریه گستره زندگی دونالد سوپر در 19 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت  pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

مقدمه

مفاهیم کلیدی

شرح نظریه

مرحله رشد

مرحلۀ مکاشفه

مرحلۀایجاد

مرحله ابقاء و حفظ

مرحلۀ افول

 

بخشی از متن

مقدمه

نظریه های گستره زندگی، نظریه هایی هستند که معتقد به وجود مراحل رشدی از تولد تا مرگ می باشد.این نظریه ها فرد را در دوره های مختلف و متنوع زندگی بررسی می نمایند. نظریه سازش و محدودیت گاتفردسون، نظریه گستره زندگی سوپر و نظریه رشدی کینزبرگ مربوط به این حوزه می باشند که در اینجا نظریه سوپر را بررسی خواهیم کرد.

مفاهیم کلیدی

خود پنداره یا خویشتن پنداری: تصویری است که هر فرد دربارۀ خود و توانایی هایش در هر موقعیت و شرایطی دارد. به نظر سوپر خودپنداره مسیر شغلی عبارت است از شناخت فرد از خود و توانایی هایش در طول مسیر انتخاب شغلش.

وظایف رشدی یا فعالیت ها: وظایفی که افراد در هر مرحله رشدی به عهده دارند، با دیگر مراحل متفاوت است. فرد در هر مرحلۀ رشدی که قرار می گیرد، باید وظیفۀ مربوط به آن مرحله را به خوبی انجام دهد. وظایف شغلی باعث شکل گیری نقش های زندگی می شود.

دغدغه: با نقش ها ارتباط تنگاتنگ دارد. نقش ها منجر به ایجاد دغدغه ها می گردند. دغدغه چیزی است که ذهن فرد را در جهت انجام یک سری فعالیت های مثبت درگیر نموده است. دغدغه ها باعث می شوند افراد برای زندگی خود هدف تعیین کرده و برای دستیابی به آن برنامه ریزی کنند و بر اساس امیال و رغبت خود پیش می روند.

بلوغ مسیر شغلی: یعنی به دست آوردن صلاحیت و شایستگی کافی توسط فرد به طوری که در مسیر رشد خود بتواند تصمیم گیری و انتخاب نماید. این مسیر دارای دو بعد نگرشی(اکتشاف و طرح ریزی شغلی) و دو بعد شناختی(گرفتن اطلاعات و تصمیم گیری منطقی) می باشد.

شرح نظریه

نظریه سوپر از یک طرف برخاسته از روانشناسی تفاوت های فردی است و از طرف دیگر یک تئوری رشدی است. بر اساس این نظریه افراد در مسیر رشد شغلی خود و انتخاب شغل ۵ مرحله را پشت سر میگذارند:

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

یاسمین
۱۹ تیر ۹۹ ، ۱۶:۳۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
پاورپوینت مبانی کارآفرینی و تنظیم طرح تجاری - در قالب 224 اسلاید، فرمت فایل pptx

پاورپوینت-مبانی-کارآفرینی-و-تنظیم-طرح-تجاری--در-قالب-224-اسلاید-فرمت-فایل-pptxدانلود فایل پاورپوینت مبانی کارآفرینی و تنظیم طرح تجاری. این فایل در ارتباط با مبانی کارآفرینی و تنظیم طرح تجاری تهیه شده ایت ، در حجم 224 اسلاید قابل ویرایش.دانلود فایل

 
یاسمین
۰۳ تیر ۹۹ ، ۱۷:۳۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
 
 
 
 
 
یاسمین
۰۳ تیر ۹۹ ، ۱۷:۳۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

پاورپوینت آلیاژهای حافظه دار

 

پاورپوینت الیاژهای حافظه دارشامل 30اسلایدبسیار زیبا وشکیل است که باجدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده است وقابل ویرایش میباشد وبرای دانشجویان وعلاقه مندان این حوزه کاربرد دارد


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 30
حجم 996 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی متالوژی


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت آلیاژهای حافظه دار

 

دید کلی

پاورپوینت الیاژهای حافظه دارشامل 30اسلایدبسیار زیبا وشکیل است که باجدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده است وقابل ویرایش میباشد واین فایل با رعایت کامل اصول نگارشی واملایی وهمچنین جمله بندی طراحی شده است وبرای دانشجویان وعلاقه مندان این حوزه کاربرد دارد

 

تاریخچه :

در سال 1932 مشاهدات ثبت شده درباره پدیده حافظه داری شکلی توسط Change و Read انجام شد. آنها وارون پذیری حافظه شکلی را در AuCd از طریق مطالعات فلز شناسی و تغییرات مقاومت آلیاژ ، بررسی کردند
در سال 1956 مشاهدات و نتایج تحقیقات مربوط به تز دکترای Horbojen در موضوع اثر حافظه دار در آلیاژCu-Zn منتشر شد. . در سال 1962 Buhler و همکارانش ،به بررسی پدیده حافظه داری شکلی در آلیاژ تیتانیم و نیکل که دارای اتمهای برابر می باشند پرداختند. در این هنگام تحقیق درباره متالورژی و کاربردهای عملی اولیه آن به طور جدی آغاز شد.
در سال 1967 در کنفرانس Nol ،Buhler و همکارانش تحقیقات گسترده خود را بر روی Nitionol و کاربردهای تجاری فراوان در صنایع ارائه دادند . از جمله کاربردهای مطرح شده ساخت کوپلینگ توسط شرکت Raychem برای اتصال لوله های هیدرولیکی می باشد. که در صنایع هوایی و نیروی دریایی ایالات متحده و همچنین در حوزه های نفتی دریای شمال مورد استفاده قرار گرفت.
در سال 1980 میلادی Micheal و Hawt با انتشار مقاله ای از نتایج تحقیقات خودشان بر روی برنج آنرا به عنوان ماده جدید حافظه دار معرفی کردند

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

یاسمین
۰۳ تیر ۹۹ ، ۱۷:۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر