
پاورپوینت بررسی معماری بازار بزرگ تهران
- موضوع : معماری
- فرمت اصلی فایل : ppt
- تعداد صفحات : 101
- حجم فایل: 30.62 mb
این فایل شامل بررسی معماری بازار بزرگ تهران در قالب پاورپوینت و دارای 101 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.
پاورپوینت بررسی معماری بازار بزرگ تهران
101اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل
مقدمه
تاریخچه بازار بزرگ تهران
موقعیت
معماری بازار بزرگ تهران
سبک معماری
بخشهای بازار تهران
سبز میدان
ورودی بازار
معرفی بخش های مختلف بازار تهران:
معرفی سراها
بازار چهارسوق
تیمچه حاجب الدوله
بازار بین الحرمین
معماری مجموعه بازار امیر تهران
پلان
نما
تیمچه و سرای نواب تهران
پلان
مقطع
تیمچه مهدیهت
پلان
مقطع
تیمچه قیصریه بازار تهران
پلان
مقطع
تکیه دولت
سازهی سقف
صحن مرکزی
تکیه
مسجد امام خمینی (ره) تهران (نام سابق: مسجد شاه)
پلان
و....
مختصری از متن:
هر یک از شبستان های مسجد به عنوان یک مسجد مجزا بوده و در مجموع مسجد جامع بازار تهران را تشکیل می دهند. شبستان شاه آبادی در ضلع جنوبی مسجد، شبستان بزرگ یا مسجد زیر گنبد، شبستان جعفری یا مسجد گرمخانه، شبستان چهل ستون در ضلع شرقی مسجد جامع، شبستان زیر زمین در ضلع شمالی، شبستان استرآبادی در ضلع شمالی و شبستان کوچک در ضلع جنوبی مسجد جامع و خارج از مسجد قرار دارد. مسجد جامع دارای کتابخانه ای با ۲۶۰۰ متر زیربنا و سالن مطالعه ۹۰۰ متری می باشد. کتابخانه دارای سه طبقه می باشد و بیش از ۴۰۰۰۰ جلد کتاب در آن قرار دارد.
عنوان: پاورپوینت بررسی معماری بازار بزرگ تهران
فرمت : ppt
تعداد صفحات 101
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

























برند خودروساز آمریکایی فورد، همزمان با شیوع کرونا در جهان، ویدئوی کوتاه و چندثانیهای را ارائه داده که مفهوم اصلی آن حمایت از مشتریان و جامعه جهانی در مواجهه با این بیماری همهگیر است.
برند نایک که به عنوان یک برند ورزشی در جهان شناخته میشود، در قالب یک پیام متنی مخاطبان ورزشکار خود را مورد هدف قرار میدهد و به طور غیرمستقیم روی حضور در منازل تأکید میکند.
رویکرد برند مکدونالد در مواجهه با کووید-۱۹، بسیار خلاقانه بوده و میتواند توجه مخاطبان زیادی را در سراسر جهان به سوی خود جلب کند. این برند بارزترین مشخصه خود را برای اشاره به ویروس کرونا انتخاب کرده که همان لوگوی آن است.
برند کوکاکولا از جمله برندهایی است که در زمان شیوع ویروس کرونا به صورت مستقیم و خیلی ساده به این موضوع پرادخته و با انتشار بیانیهای، کاملا مستقیم به این مشکل جهانی اشاره کرده و در نهایت، راهحل مدنظر خود را در قالب کمکهای مالی تشریح کرده است.
برند آئودی نیز مانند مکدونالد، تغییر در لوگو را در دستور کار خود قرار داده و به منظور برجستهکردن مفهوم فاصله، به عنوان یک راهکار عمده برای جلوگیری از شیوع بیماری، حلقههای متصل خود را جدا کرده است.
در ادامه معرفی برندهایی که کمپینهای تبلیغاتی خود را همگام با رسالت اجتماعیشان در رابطه با کووید-۱۹ شکل دادند، خالی از لطف نخواهد بود اگر یک برند آسیایی را نیز در این راستا معرفی کنیم.
برند Lifebuoy که یک شرکت تولیدکننده صابون و محصولات بهداشتی است، به عنوان یک نام تجاری که در ارتباط مستقیم با کووید-۱۹ قرار دارد، مسئولیت اجتماعی خود را با تبلیغات ترکیب کرده و به صورت کاملا مستقیم به این موضوع میپردازد.




