پروپوزال ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان
پروپوزال ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان
هدف از این پروپوزال ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان فروشگاه های پوشاک مردانه می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 48 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
این تحقیق به دنبال بررسی رابطه ی میان تبلیغات موبایلی و قصد خرید مشتریان فروشگاه های پوشاک مردانه رشت می باشد. لذا لازم است در ابتدا یک چارچوب نظری منطقی و کامل بین متغیرهای موثر نشأت گرفته از مطالعات کتابخانه ای در مساله فراهم آید.
رفتار مصرف کننده به مطالعه ی تمامی فرایندهای انتخاب، استفاده، کنارگذاری محصول ها و خدمات، تجارب و یا ایده ها به وسیله ی افراد، گروه ها و سازمان ها برای ارضای نیازها و نیز بررسی آثار این فرآیندها بر مشتری و جامعه می پردازد. به عبارت دیگر رفتار مصرف کننده شامل مجموعه ای از فرآیندهای روانی و فیزیکی است که پیش از خرید آغاز و پس از مصرف نیز ادامه می یابد.
در حقیقت، رفتار مصرف کننده عبارت است از مطالعه ی اینکه افراد چگونه خرید می کنند و چه چیز یا چیزهایی می خرند و اساسا چرا خرید می کنند؟ به عقیده ی مک دانیل (2003)، رفتار مصرف کننده به تشریح چگونگی تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان و شیوه ی استفاده از کالا یا خدمت خریداری شده می پردازد (McDaniel, 2003, 152).
فهرست مطالب
فصل اول:کلیات تحقیق 7
1-1) مقدمه 9
1-2) بیان مساله 11
1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق 12
1-4) اهداف تحقیق 13
1-4-1) هدف اصلی تحقیق 13
1-4-1) اهداف فرعی تحقیق 13
1-5) سوالات تحقیق 14
1-5-1) سوال اصلی تحقیق 14
1-5-2) سوالات فرعی تحقیق 14
1-6) چارچوب نظری تحقیق 14
شکل 1-1) مدل مفهومی تحقیق (Zhang et al.., 2012) 20
1-7) فرضیه های تحقیق 21
1-8) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق 21
1-8-2) تعریف عملیاتی 23
1-9) قلمرو موضوعی، زمانی و مکانی تحقیق 24
روش اجرای تحقیق 110
3-1) مقدمه 111
3-2) روش تحقیق 111
ب) نحوة گردآوری دادهها 112
3-3) جامعه آماری 113
3-4) نمونه و روش نمونه گیری 113
3-5) روش و ابزار جمعآوری داده ها 115
3-5-2) ابزار جمع آوری داده ها 116
3-5-2-1) تدوین پرسشنامه (عملیاتی نمودن مدل) 117
جدول 3-1) شرح سوالات موجود در پرسشنامه 118
3-5-2-2) تعیین روایی (اعتبار) پرسشنامه 121
3-5-2-3) تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه 122
جدول 3-2) درصد آلفای متغیرها 123
3-7) روش تجزیه و تحلیل داده ها 124
منابع
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود