امام(ره):پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد

تعجیل در فرج آقا صلوات

طبقه بندی موضوعی

محبوب ترین مطالب

۱۰ مطلب در بهمن ۱۳۹۹ ثبت شده است

پاورپوینت آشنایی با استان لرستان

پاورپوینت-آشنایی-با-استان-لرستانپاورپوینت آشنایی با استان لرستان ، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش.سرزمین کوهستانی لرستان با استان‌های همدان و مرکزی از شمال، اصفهان از شرق، خوزستان از جنوب و کرمانشاه و ایلام از غرب همسایه است. مرز باریکی در جنوب شرقی نیز آن را به چهارمحال‌و‌بختیاری وصل می‌کند.


دانلود فایل

 

 
یاسمین
۲۴ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

پاورپوینت بازاریابی بلادرنگ برنده یا بازنده

 

پاورپوینت بازاریابی بلادرنگ برنده یا بازنده در 28 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 28
حجم 4074 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت بازاریابی بلادرنگ برنده یا بازنده در 28 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

محیط پیچیده بازاریابی

فشار برای شخصی‎سازی

شمشیر دو لبه دنیای دیجیتال

زمان اقدامی متمایز فرا رسیده است

تحول در فعالیت‎های بازاریابی

وقتی برای تلف کردن وجود ندارد

 

بخشی از متن

مقدمه

مدیران ارشد بازاریابی تخمین می‎زنند کمتر از ۲۰ درصد افراد در دسترس، مشتری بالقوه محصولات و خدمات ارائه شده هستند. این آمار از نظرسنجی موسسه Accenture از مدیران ارشد بازاریابی صنایع مختلف برگرفته شده است. براساس رویکرد محاسبه هزینه به ازای هر مصرف‌کننده در دسترس، این رقم نشان‌دهنده اتلاف حدود صد میلیارد دلار در هر سال است. بررسی‎ها علاوه‌بر این حاکی از موفقیت پیشگامان بازاریابی در دسترسی به مشتریان، کنترل خروجی‌های بازاریابی، بهبود کیفیت و در نتیجه رشد درآمد است.

مدیران ارشد بازاریابی تخمین می‎زنند کمتر از ۲۰ درصد افراد در دسترس، مشتری بالقوه محصولات و خدمات ارائه شده هستند. این آمار از نظرسنجی موسسه Accenture از مدیران ارشد بازاریابی صنایع مختلف برگرفته شده است. براساس رویکرد محاسبه هزینه به ازای هر مصرف‌کننده در دسترس، این رقم نشان‌دهنده اتلاف حدود صد میلیارد دلار در هر سال است. بررسی‎ها علاوه‌بر این حاکی از موفقیت پیشگامان بازاریابی در دسترسی به مشتریان، کنترل خروجی‌های بازاریابی، بهبود کیفیت و در نتیجه رشد درآمد است. اغلب بازاریابان واحد بازاریابی سازمان را به‌عنوان یک واحد تولیدی نمی‌پذیرند. از این رو، در چنین سازمان‌‎هایی خط تولیدی برای ایده‌های خلاقانه هم وجود ندارد؛ اما بخش عملیاتی بازاریابی در واقع شباهت زیادی به یک کارخانه دارد که دارایی‌های بازاریابی، محتوای مفید و قابل توجه بسیاری تولید می‎کند. محتوایی که توان جلب توجه مصرف‌کننده را ندارد یا به‌طور کلی از شناسایی گروه‌های مصرف‌کنندگان ناتوان است، در واقع بخش بزرگی از دارایی‌های سازمان را به هدر می‌دهد. به نظر شما واحد بازاریابی چگونه می‌تواند محتوای با کیفیتی را برای دستیابی به گروه‌های مناسب مشتریان تهیه کند؟

بازاریابی بلادرنگ شیوه‎های تولید ناب را به‌منظور افزایش انعطاف پذیری، مقیاس‌پذیری، پاسخگویی و کیفیت وارد کارخانه بازاریابی می‌کند. بررسی‌های Accenture نشان می‌دهد شرکت‌هایی که در زمینه بازاریابی بلادرنگ موفق عمل کرده‎اند، در دوره‎های زمانی یک و سه ساله در مقایسه با همتایان خود نرخ رشد سه برابری را تجربه می‌کنند. به‌منظور درک هرچه بیشتر این منافع، واحدهای بازاریابی به مدل‌های عملیاتی بازاریابی متمایز نیاز دارند که اتخاذ رویکردی یکپارچه نسبت به تحولات دیجیتال از محورهای اصلی آن به شمار می‎رود.

محیط پیچیده بازاریابی

بازاریابی اکنون در عصر دیجیتال و در قیاس با چند سال گذشته به موضوعی بسیار متفاوت تبدیل شده است. این تفاوت‎ها در مواردی منجر به هدررفت منابع و عدم بهره‌وری و در نتیجه تهدید ماهیت واحدهای بازاریابی شده است. این شرایط به‌ویژه در صنایعی که به‌طور مستمر مورد تهدید مولفه‎های رقابتی نوظهور قرار دارند، محتمل است.کمپین‌های تبلیغاتی هم دیگر توان افزایش فروش را از دست داده‎اند. این کمپین‌ها بارها و بارها مشتریان نادرست را هدف قرار داده‌اند و پیام‌های تبلیغاتی ناخوشایند منتشر کرده‌اند که عاملی برای آسیب زدن به شهرت نام تجاری بوده است. این کمپین‌ها اغلب با تغییرات تمایلات مصرف‎کننده همگام نیستند. پیام‌ها می‌توانند به سرعت به پیام‌هایی غیرمرتبط تبدیل شوند. این شرایط به محض ظهور محصولی نو و به‌دلیل خارج شدن سریع محصولات و خدمات از حیطه توجه مشتری اتفاق می‎افتد.مدیران ارشد بازاریابی پیامدهای این واقعیت‎ها را به خوبی درک می‎کنند. به باور آنان از میان تمامی گروه‌هایی که در معرض پیام‎های تبلیغاتی کسب‌وکارهای مختلف قرار می‎گیرند، کمتر از ۱۸ درصد از مشتریان واقعی آن محصولات و خدمات هستند. بنابراین، جای تعجب نیست که کمتر از نیمی از مدیران ارشد بازاریابی از درآمدهای حاصل از فعالیت‌های بازاریابی رضایت کامل دارند.

فشار برای شخصی‎سازی

بازاریابان اکنون به خوبی می‎دانند که ایجاد آگاهی گسترده و استفاده از روش‎های پیام‎رسانی استاندارد، اهمیت خود را از دست داده‎اند و جای خود را به سفری اختصاصی برای هر مشتری و تجارب بازاریابی شخصی‎سازی شده داده‎اند. این تغییرات منعکس‎کننده اطلاع بازاریابان از نقش مصرف‎کنندگان در شکل‎دهی به فرآیندهای بازاریابی است. مصرف‎کنندگان عصر حاضر اطلاعات بیشتری از محصولات و خدمات دارند. آنان دیگر مجبور به پذیرش ایده‎های بازاریابان نیستند. دسترسی به اطلاعات بازار از طریق منابع مستقل و کنترل تعاملات بازاریابی به امری بسیار ساده برای آنان تبدیل شده است. رفتارهای این گروه از مصرف‌کنندگان، بازاریابی شخصی‎سازی شده را موضوعی غیرقابل بحث کرده است.

اما در کنار اهمیت تجارب شخصی‎سازی‎شده برای جلب توجه مشتری، تحویل کالا هم از جمله حوزه‎هایی است که منجر به اتلاف هزینه‎های بسیاری شده است. انجام بازاریابی مستقیم شخصی‎سازی شده در کنار اطلاعات کافی از بینش‌های مشتری نمونه‌ای از این مشکل است. موضوع گردآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات برای بسیاری از سازمان‌ها به شدت چالش برانگیز است. در واقع، ۳۵ درصد از بازاریابان خرده‌فروشی گزارش می‌دهند با وجود در اختیار داشتن اطلاعات کافی نمی‌دانند چگونه از آنها استفاده کنند.با این حال، سازمان‌ها با شخصی‌سازی هر چه بیشتر ارتباطات بازاریابی به دنبال افزایش فروش هستند، اما خیلی زود متوجه می‌شوند بدون وجود مدل و قابلیت‎های عملیاتی مناسب، بهره‌برداری از مفهوم بازاریابی شخصی‎سازی‌شده امکان‌پذیر نخواهد بود. بدون افزایش اثربخشی عملیاتی، سازمان به چارچوبی از مقیاس‎های تجربی در دسترس محدود خواهد بود.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

یاسمین
۲۴ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

پاورپوینت تکنیک هدف گذاری SMART چیست

 

پاورپوینت تکنیک هدف گذاری SMART چیست شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 36
حجم 4196 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت تکنیک هدف گذاری SMART چیست

پاورپوینت تکنیک هدف گذاری SMART چیست شامل 36 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مختصری از متن

مقدمه

آدم‌ها سه دسته‌اند:

o             آن‌هایی که هر روز کلی برای خودشان هدف انتخاب می‌کنند، ولی به آن‌ها نمی‌رسند

o             آن‌هایی که اصلاً نمیتوانند هدف انتخاب کنند

o             آن‌هایی که کلاً هدفمند زندگی می‌کنند

مبحث امروز ما مختص دستۀ اول و دوم است (هرچند خوشحال می‌شویم از پند و اندرزهای دسته سوم هم استفاده کنیم)!

اگر نمی‌دانید که چطور هدف گذاری کنید یا چطور به هدفتان برسید، جای درستی آمده‌اید؛ این مبحث قرار است به شما کمک کند تا با یک تکنیک ساده به نام هدف گذاری SMART راه درست انتخاب هدف و رسیدن به آن را یاد بگیرید.

اگر موافق باشید، با جواب دادن به یک سوال مهم کارمان را شروع کنیم.

چرا به هدف هایمان نمی‌رسیم؟

این اهداف را ببینید:

o             می‌خواهم بازیگر شوم

o             می‌خواهم کار خوب پیدا کنم

o             می‌خواهم وزنم را کم کنم

o             می‌خواهم پولدار شوم

o             می‌خواهم رشته خوبی در دانشگاه قبول شوم

o             و بسیاری می‌خواهم‌های دیگر ...

زندگی همه ما پر است از چنین هدف‌های ریز و درشتی که خیلی وقت‌ها در حد یک آرزو باقی می‌مانند! تا حالا با خودتان گفته‌اید که "چرا به هدف‌هایم نمی‌رسم؟" یا "چرا بقیه می‌توانند و من نه؟!"

این سوالی‌ست که خیلی از ما در زندگی از خودمان پرسیده‌ایم؛ بدون آنکه بدانیم گاهی اوقات مشکل از برنامه‌ریزی و مسیر رسیدن به هدف نیست. گاهی مشکل در تعریف خود هدف است!

هدف چیست؟

تمام محتوای این مبحث، تعریف هدف را مشخص می‌کند. اما اگر بخواهیم برای شروع به یک تعریف کلی بسنده کنیم، می‌رسیم به این تعریف:

«هدف در واقع یک آرزو، خواسته یا نتیجه دلخواه است که شما در آینده می‌خواهید به آن برسید و برای به دست آوردن آن نیاز به برنامه‌ها و اقدامات خاصی دارید».

یک هدف ممکن است کلی باشد یا جزئی. بلندمدت باشد یا کوتاه‌مدت. مثلاً هدف کلی، معروف شدن برندمان باشد که برای دو سال آینده تعیین شده و هدف جزئی، افزایش 10 درصدی ترافیک سایت که برای 3 ماه آینده مدنظر است.

اما از کجا بفهمیم که کدام هدف درست است؟ چرا گاهی در اول راه هدفمان برایمان بسیار مهم است و با انگیزه شروع می‌کنیم ولی در ادامه ناامید می‌شویم؟ چگونه هدف گذاری کنیم که نتیجه خوبی داشته باشد؟

هدف گذاری اسمارت قرار است جواب این سوالات را بدهد.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

چرا به هدف هایمان نمی‌رسیم؟

هدف چیست؟

هدف گذاری SMART چیست و از کجا آمد؟

ویژگی‌های هدف SMART را بشناسیم

از تغییر دادن هدفتان نترسید

مثال هایی از هدف گذاری SMART توسط مدیران شرکت‌ها

هدف شما چیست؟

 

عنوان : تکنیک هدف گذاریSMART چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 36

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

تکنیک هدف گذاریSMART چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

یاسمین
۲۴ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

دانلود تحقیق سلامت روان و نقش خانواده بر آن با فرمت ورد

 

هدف از این تحقیق بررسی سلامت روان و نقش خانواده بر آن با فرمت docx در قالب 30 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 30
حجم 51 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی تربیتی


توضیحات کامل

 

 

هدف از این تحقیق بررسی سلامت روان و نقش خانواده بر آن با فرمت docx در قالب 30 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

سلامت روان

 بهداشت روان در فرهنگ­های مختلف

اصول بهداشت روانی

خصوصیات افراد دارای سلامت روانی

عوامل مؤثر در تأمین سلامت روان

نقش خانواده در تأمین سلامت روان

نظریات مرتبط با  سلامت روانی

نظریات نوین مبتنی بر شناخت درمانی

منابع

 

 

 

ریشه لغوی واژه انگلیسی «health» در واژه­های«haelth»، «haelp» به معنی کل و(heal) «haelen» انگلیسی قدیم و کلمه آلمانی قدیم«heilen» و «heilida» به معنی کل قرار دارد. گراهام (1992) این ریشه لغوی را با کلمات انگلیسی «halig» و آلمانی قدیم «heilig» که به معنی مقدس است ارتباط داده است. بنابراین از نظر ریشه­شناسی لغوی سالم بودن به معنی کلیت داشتن یا مقدس بودن است. بدین ترتیب شامل ویژگی­های معنوی و فیزیکی است. از نظر سارتریوس سلامتی غیر قابل رویت است و مستلزم تظاهر کارکرد بخش­های مستقل روانی جسمی و اجتماعی است. مانی این رویکردهای کل نگر در مورد سلامتی را به کل جهان گسترش می­دهد و سلامتی بشر را از سلامتی سیاره زمین جدایی ناپذیر می­داند. تودور(1996) سلامتی روان را به شرح زیر تعریف می­کند.

 

 

 

سلامت روان شامل: توانایی زندگی کردن همراه با شادی، بهره­وری و بدون وجود دردسر است. سلامت روان مفهوم انتزاعی و ارزیابی نسبی گری از روابط انسان با خود، جامعه و ارزش­هایش است و نمی­توان آن را جـدای از سایر پدیده­های چند عامـلی فهمید که فرد را به مـوازاتی که در جامـعه به عمل می­پردازد، می­سازند. سلامت روان، شیوه سازگاری آدمی با دنیاست، انسان­هایی که مؤثر، شاد و راضی هستند و حالت یکنواختی خلقی رفتار ملاحظه­گرانه و گرایش شاد را حفظ می­کنند. سلامت روان عنوان و برچسبی است که دیدگاه­ها و موضوعات مختلف  مانند: عدم وجود علایم احساسات مرتبط با بهزیستی اخلاقی و معنوی و مانند آن را در بر می­گیرد. برای ارائه یک تئوری در مورد سلامت روان، موفقیت برون روانی کافی نیست باید سلامت درونی روانی را به حساب آوریم. سلامت روان ظرفیت رشد و نمو شخصی می­باشد و یک موضوع مربوط به پختگی است. سلامت روان یعنی هماهنگی بین ارزش­ها، علایق­ها و نگرش­ها در حوزه عمل افراد و در نتیجه برنامه­ریزی واقع­بینانه برای زندگی و تحقق هدفمند مفاهیم زندگی است.

 

 

 

 سلامت روان، سلامت جسم نیست بلکه به دیدگاه و سطح روانشناختی ارتباطات فرد، محیط اشاره دارد. بخش مرکزی سلامت، سلامت روان است زیرا تمامی تعاملات مربوط به سلامتی به وسیله روان انجام می­شود. سلامت روان ظرفیت کامل زندگی کردن به شیوه­ای است که ما را قادر به درک ظرفیت­های طبیعی خود می­کند و به جای جدا کردن ما از سایر انسان­هایی که دنیای ما را می­سازند، نوعی وحدت بین ما و دیگران بوجود می­آورد .سلامت روان، توانایی عشق ورزیدن و خلق کردن است، نوعی حس هویت بر تجربه خود به عنوان موضوع و عـامل قدرت فرد، که هـمراه است با درک واقـعیت درون و بیرون از خود و رشد واقع­بینی و استدلال(فرهیخته1389).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

یاسمین
۲۴ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

قالب پاورپوینت ارائه دوره آموزش از راه دور رنگ زرد

 

قالب پاورپوینت ارائه دوره آموزش از راه دور رنگ زرد در 28 اسلاید زیبا ، مفید ، قابل ویرایش ، دارای نماد گرافیکی ، کاملا فارسی و متحرک ( انیمیشن گذاری شده ) .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 28
حجم 7564 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی آموزش


توضیحات کامل

 

 

قالب پاورپوینت ارائه دوره آموزش از راه دور :

 

ارائه دوره آموزش از راه دور :


امروزه آموزش از راه دور بسیار مهم است ، بنابراین چرا برخی از دروس را برای یک دوره آنلاین با این الگو آماده نمی کنید؟ تصاویر دستی و کارتونی آن بسیار زیبا هستند و همه چیدمان ها بسیار ساده است ، بنابراین دانش آموزان شما در پیگیری کلاس شما مشکلی نخواهند داشت. برخی از نمودارها و نقشه های رنگارنگ نیز گنجانده شده اند که با تایپوگرافی بسیار مطابقت دارند!

 

آیا منتظر دانلود آن هستید؟

ویژگی های این الگو :


1. 100٪ قابل ویرایش و اصلاح آسان
2. طراحی زیبا و چشم نواز 
3. 28 اسلاید مختلف برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطبان خود
4. دارای گرافیک ها و نقشه های آسان برای ویرایش
5. شامل 2000+ نمادها و افزونه فلت ایکون  برای سفارشی کردن اسلایدها
6. استفاده از مفاهیم مصور ، رنگ قابل ویرایش ، زمینه های مختلف ، تصاویر متحرک
7. فرمت صفحه گسترده 16: 9 مناسب برای انواع صفحه نمایش


همان طور که گفته شد این قالب شامل 2000+ نماد و افزونه فلت ایکون برای سفارشی کردن اسلایدها که از منابع گرافیکی قابل ویرایش استفاده شده :


شما به راحتی می توانید بدون از دست دادن کیفیت این منابع را استفاده کنید. برای تغییر رنگ ، فقط منبع را گروپ کرده و روی شیء مورد نظر برای تغییر کلیک کنید. سپس بر روی سطل رنگ کلیک کرده و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. هنگامی که کار خود را انجام دادید ، منبع را دوباره گروه بندی کنید. همچنین می توانید در این اسلایدها به دنبال اینفوگرافیک های بیشتر باشید.

شامل :


آیکون نقشه های جغرافیایی
دیاگرام
جدول
دیاگرام شعاعی
نماده های قابل ویرایش
آیکون های آموزشی
شمایل پزشکی
آیکون های تجاری
نمادهای کار گروهی
نمادهای راهنما و پشتیبانی
آیکون های آواتار
آیکون های فرآیند خلاق
نمادهای هنرهای نمایشی
آیکون های طبیعت
آیکون های SEO  و بازاریابی

نکته :


 تمامی متن ها ، تصاویر ، وکتور و نماد های گرافیکی داخل اسلایدها پیش فرض هستند و شما میتوانید متن ، تصاویر ، وکتور و نماد گرافیکی دلخواهتان را جایگزین کنید.

 

نمایش اسلاید ها

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

یاسمین
۲۴ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

پاورپوینت فرهنگ سازمانی

پاورپوینت فرهنگ سازمانی

 

پاورپوینت فرهنگ سازمانی

پاورپوینت فرهنگ سازمانی دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستمها و روشها

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستمها و روشها

 

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستمها و روشها

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستمها و روشها مبانی و پیشینه نظری دلسوزی به خود

مبانی و پیشینه نظری دلسوزی به خود

 

مبانی و پیشینه نظری دلسوزی به خود

مبانی و پیشینه نظری دلسوزی به خود پاورپوینت کتاب مدیریت تولید

پاورپوینت کتاب مدیریت تولید

 

پاورپوینت کتاب مدیریت تولید

پاورپوینت کتاب مدیریت تولید پاورپوینت بازرگانی بین الملل نظریه ها و کاربردها

پاورپوینت بازرگانی بین الملل نظریه ها و کاربردها

 

پاورپوینت بازرگانی بین الملل نظریه ها و کاربردها

پاورپوینت بازرگانی بین الملل نظریه ها و کاربردها مقاله زنجیره تامین دارویی، قدم بعدی به سمت روش تولیدی درست

مقاله زنجیره تامین دارویی، قدم بعدی به سمت روش تولیدی درست

 

مقاله زنجیره تامین دارویی، قدم بعدی به سمت روش تولیدی درست

مقاله زنجیره تامین دارویی، قدم بعدی به سمت روش تولیدی درست مقاله تاثیر روشهای خاکورزی بر اثر میزان انتشار کربن تولید گندم و ذرت

مقاله تاثیر روشهای خاکورزی بر اثر میزان انتشار کربن تولید گندم و ذرت

 

مقاله تاثیر روشهای خاکورزی بر اثر میزان انتشار کربن تولید گندم و ذرت

مقاله تاثیر روشهای خاکورزی بر اثر میزان انتشار کربن تولید گندم و ذرت مقاله تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد موسسات خرد تامین مالی

مقاله تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد موسسات خرد تامین مالی

 

مقاله تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد موسسات خرد تامین مالی

مقاله تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد موسسات خرد تامین مالی مقاله طراحی سیستم انرژی ترکیبی مستقل از شبکه با شاخص قابلیت اطمینان

مقاله طراحی سیستم انرژی ترکیبی مستقل از شبکه با شاخص قابلیت اطمینان

 

مقاله طراحی سیستم انرژی ترکیبی مستقل از شبکه با شاخص قابلیت اطمینان

مقاله طراحی سیستم انرژی ترکیبی مستقل از شبکه با شاخص قابلیت اطمینان پروژه انواع سوختها و خودروهای گاز سوز CNG

پروژه انواع سوختها و خودروهای گاز سوز CNG

 

پروژه انواع سوختها و خودروهای گاز سوز CNG

پروژه انواع سوختها و خودروهای گاز سوز CNG مقاله غلبه بر تنشهای ناشی از تغییرات دگرگون کننده سازمانی

مقاله غلبه بر تنشهای ناشی از تغییرات دگرگون کننده سازمانی

 

مقاله غلبه بر تنشهای ناشی از تغییرات دگرگون کننده سازمانی

مقاله غلبه بر تنشهای ناشی از تغییرات دگرگون کننده سازمانی مقاله نقش مدیریت بهره وری سبز در سازمانهای خدماتی ایران

مقاله نقش مدیریت بهره وری سبز در سازمانهای خدماتی ایران

 

مقاله نقش مدیریت بهره وری سبز در سازمانهای خدماتی ایران

مقاله نقش مدیریت بهره وری سبز در سازمانهای خدماتی ایران مقاله اتحاد استراتژیکی و جوازگیری

مقاله اتحاد استراتژیکی و جوازگیری

 

مقاله اتحاد استراتژیکی و جوازگیری

مقاله اتحاد استراتژیکی و جوازگیری مقاله وراثت خارج کروموزومی

مقاله وراثت خارج کروموزومی

 

مقاله وراثت خارج کروموزومی

مقاله وراثت خارج کروموزومی دانلود کتاب دادسرا و دادستان، وظایف قانونی و آیین رسیدگی

دانلود کتاب دادسرا و دادستان، وظایف قانونی و آیین رسیدگی

 

دانلود کتاب دادسرا و دادستان، وظایف قانونی و آیین رسیدگی

دانلود کتاب دادسرا و دادستان، وظایف قانونی و آیین رسیدگی مقاله نظریه آشوب در رمز نگاری

مقاله نظریه آشوب در رمز نگاری

 

مقاله نظریه آشوب در رمز نگاری

مقاله نظریه آشوب در رمز نگاری پاورپوینت ارزشیابی سهام عادی فصل دهم مدیریت سرمایه گذاری جونز

پاورپوینت ارزشیابی سهام عادی فصل دهم مدیریت سرمایه گذاری جونز

 

پاورپوینت ارزشیابی سهام عادی فصل دهم مدیریت سرمایه گذاری جونز

پاورپوینت ارزشیابی سهام عادی فصل دهم مدیریت سرمایه گذاری جونز پرسشنامه عزت نفس جنیس فیلد

پرسشنامه عزت نفس جنیس فیلد

 

پرسشنامه عزت نفس جنیس فیلد

پرسشنامه عزت نفس جنیس فیلد پرسشنامه روانشناسی بدرفتاری فیدل

پرسشنامه روانشناسی بدرفتاری فیدل

 

پرسشنامه روانشناسی بدرفتاری فیدل

پرسشنامه روانشناسی بدرفتاری فیدل پروژه روشهای معادلات همزمان فصل بیست مبانی اقتصاد سنجی گجراتی، ابریشمی

پروژه روشهای معادلات همزمان فصل بیست مبانی اقتصاد سنجی گجراتی، ابریشمی

 

پروژه روشهای معادلات همزمان فصل بیست مبانی اقتصاد سنجی گجراتی، ابریشمی

پروژه روشهای معادلات همزمان فصل بیست مبانی اقتصاد سنجی گجراتی، ابریشمی پروژه مسأله تشخیص فصل نوزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی، ابریشمی

پروژه مسأله تشخیص فصل نوزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی، ابریشمی

 

پروژه مسأله تشخیص فصل نوزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی، ابریشمی

پروژه مسأله تشخیص فصل نوزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی، ابریشمی پاورپوینت مدل های معادلات همزمان فصل هجدهم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پاورپوینت مدل های معادلات همزمان فصل هجدهم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

 

پاورپوینت مدل های معادلات همزمان فصل هجدهم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پاورپوینت مدل های معادلات همزمان فصل هجدهم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی پروژه مدلهای خودرگرسیونی با وقفه توزیعی، فصل هفدهم اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه مدلهای خودرگرسیونی با وقفه توزیعی، فصل هفدهم اقتصاد سنجی گجراتی

 

پروژه مدلهای خودرگرسیونی با وقفه توزیعی، فصل هفدهم اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه مدلهای خودرگرسیونی با وقفه توزیعی، فصل هفدهم اقتصاد سنجی گجراتی پروژه رگرسیون روی متغیر وابسته موهومی فصل 16 مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه رگرسیون روی متغیر وابسته موهومی فصل 16 مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

 

پروژه رگرسیون روی متغیر وابسته موهومی فصل 16 مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه رگرسیون روی متغیر وابسته موهومی فصل 16 مبانی اقتصاد سنجی گجراتی پروژه رگرسیون برروی متغیرهای موهومی فصل پانزده مبانی اقتصادسنجی گجراتی

پروژه رگرسیون برروی متغیرهای موهومی فصل پانزده مبانی اقتصادسنجی گجراتی

 

پروژه رگرسیون برروی متغیرهای موهومی فصل پانزده مبانی اقتصادسنجی گجراتی

پروژه رگرسیون برروی متغیرهای موهومی فصل پانزده مبانی اقتصادسنجی گجراتی پاورپوینت مدلسازی اقتصادسنجی II فصل چهاردهم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پاورپوینت مدلسازی اقتصادسنجی II فصل چهاردهم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

 

پاورپوینت مدلسازی اقتصادسنجی II فصل چهاردهم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پاورپوینت مدلسازی اقتصادسنجی II فصل چهاردهم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی پروژه مدلسازی اقتصادسنجی I فصل سیزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه مدلسازی اقتصادسنجی I فصل سیزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

 

پروژه مدلسازی اقتصادسنجی I فصل سیزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه مدلسازی اقتصادسنجی I فصل سیزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی پروژه خودهمبستگی فصل دوازدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی، ابریشمی

پروژه خودهمبستگی فصل دوازدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی، ابریشمی

 

پروژه خودهمبستگی فصل دوازدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی، ابریشمی

پروژه خودهمبستگی فصل دوازدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی، ابریشمی پروژه ناهمسانی واریانس فصل یازدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه ناهمسانی واریانس فصل یازدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

 

پروژه ناهمسانی واریانس فصل یازدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه ناهمسانی واریانس فصل یازدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی پاورپوینت همخطی (فصل دهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی)

پاورپوینت همخطی (فصل دهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی)

 

پاورپوینت همخطی (فصل دهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی)

پاورپوینت همخطی (فصل دهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی) پروژه روش ماتریسی مدل رگرسیون خطی، فصل نهم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه روش ماتریسی مدل رگرسیون خطی، فصل نهم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

 

پروژه روش ماتریسی مدل رگرسیون خطی، فصل نهم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه روش ماتریسی مدل رگرسیون خطی، فصل نهم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی پروژه رگرسیون چندمتغیره استنتاج آماری فصل هشت مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه رگرسیون چندمتغیره استنتاج آماری فصل هشت مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

 

پروژه رگرسیون چندمتغیره استنتاج آماری فصل هشت مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه رگرسیون چندمتغیره استنتاج آماری فصل هشت مبانی اقتصاد سنجی گجراتی پروژه تحلیل رگرسیونی چند متغیره مرکب، مساله تخمین (اقتصاد سنجی گجراتی)

پروژه تحلیل رگرسیونی چند متغیره مرکب، مساله تخمین (اقتصاد سنجی گجراتی)

 

پروژه تحلیل رگرسیونی چند متغیره مرکب، مساله تخمین (اقتصاد سنجی گجراتی)

پروژه تحلیل رگرسیونی چند متغیره مرکب، مساله تخمین (اقتصاد سنجی گجراتی) پروژه گسترش مدل رگرسیون خطی دو متغیره فصل ششم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه گسترش مدل رگرسیون خطی دو متغیره فصل ششم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

 

پروژه گسترش مدل رگرسیون خطی دو متغیره فصل ششم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه گسترش مدل رگرسیون خطی دو متغیره فصل ششم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی پروژه رگرسیون دومتغیره تخمین فاصله ای و آزمون فرضیه اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه رگرسیون دومتغیره تخمین فاصله ای و آزمون فرضیه اقتصاد سنجی گجراتی

 

پروژه رگرسیون دومتغیره تخمین فاصله ای و آزمون فرضیه اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه رگرسیون دومتغیره تخمین فاصله ای و آزمون فرضیه اقتصاد سنجی گجراتی پروژه مدل رگرسیون خطی نرمال کلاسیک، فصل چهارم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه مدل رگرسیون خطی نرمال کلاسیک، فصل چهارم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

 

پروژه مدل رگرسیون خطی نرمال کلاسیک، فصل چهارم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه مدل رگرسیون خطی نرمال کلاسیک، فصل چهارم مبانی اقتصاد سنجی گجراتی پروژه مدل رگرسیون دو متغیره مسأله تخمین، کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه مدل رگرسیون دو متغیره مسأله تخمین، کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

 

پروژه مدل رگرسیون دو متغیره مسأله تخمین، کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه مدل رگرسیون دو متغیره مسأله تخمین، کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی پروژه تحلیل رگرسیون دو متغیره فصل دوم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه تحلیل رگرسیون دو متغیره فصل دوم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

 

پروژه تحلیل رگرسیون دو متغیره فصل دوم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی

پروژه تحلیل رگرسیون دو متغیره فصل دوم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی پاورپوینت فصول کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش آذربانی و کلانتری

پاورپوینت فصول کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش آذربانی و کلانتری

 

پاورپوینت فصول کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش آذربانی و کلانتری

پاورپوینت فصول کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش آذربانی و کلانتری پاورپوینت تعلیم و تربیت حرکتی فصل پنجم اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش

پاورپوینت تعلیم و تربیت حرکتی فصل پنجم اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش

 

پاورپوینت تعلیم و تربیت حرکتی فصل پنجم اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش

پاورپوینت تعلیم و تربیت حرکتی فصل پنجم اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش پاورپوینت بازی و تعلیم و تربیت فصل چهار اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش

پاورپوینت بازی و تعلیم و تربیت فصل چهار اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش

 

پاورپوینت بازی و تعلیم و تربیت فصل چهار اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش

پاورپوینت بازی و تعلیم و تربیت فصل چهار اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش پروژه مبانی فلسفی تربیت بدنی و ورزش (فصل سوم کتاب آذربانی و کلانتری)

پروژه مبانی فلسفی تربیت بدنی و ورزش (فصل سوم کتاب آذربانی و کلانتری)

 

پروژه مبانی فلسفی تربیت بدنی و ورزش (فصل سوم کتاب آذربانی و کلانتری)

پروژه مبانی فلسفی تربیت بدنی و ورزش (فصل سوم کتاب آذربانی و کلانتری) پروژه بازی (فصل دوم اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش آذربانی و کلانتری)

پروژه بازی (فصل دوم اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش آذربانی و کلانتری)

 

پروژه بازی (فصل دوم اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش آذربانی و کلانتری)

پروژه بازی (فصل دوم اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش آذربانی و کلانتری) پاورپوینت بررسی مفاهیم (فصل اول کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش)

پاورپوینت بررسی مفاهیم (فصل اول کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش)

 

پاورپوینت بررسی مفاهیم (فصل اول کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش)

پاورپوینت بررسی مفاهیم (فصل اول کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش) پروژه مفهوم انسان شناسی محیط زیست و صاحب نظران در این زمینه

پروژه مفهوم انسان شناسی محیط زیست و صاحب نظران در این زمینه

 

پروژه مفهوم انسان شناسی محیط زیست و صاحب نظران در این زمینه

پروژه مفهوم انسان شناسی محیط زیست و صاحب نظران در این زمینه پاورپوینت آشنایی با استاندارد های طراحی موزه

پاورپوینت آشنایی با استاندارد های طراحی موزه

 

پاورپوینت آشنایی با استاندارد های طراحی موزه

پاورپوینت آشنایی با استاندارد های طراحی موزه پاورپوینت مقدمه‌ای بر مبانی نظری انتقال سیاست

پاورپوینت مقدمه‌ای بر مبانی نظری انتقال سیاست

 

پاورپوینت مقدمه‌ای بر مبانی نظری انتقال سیاست

پاورپوینت مقدمه‌ای بر مبانی نظری انتقال سیاست پاورپوینت مقدمه ای بر بازار طلای جهانی و داخلی

پاورپوینت مقدمه ای بر بازار طلای جهانی و داخلی

 

پاورپوینت مقدمه ای بر بازار طلای جهانی و داخلی

پاورپوینت مقدمه ای بر بازار طلای جهانی و داخلی پاورپوینت مدیریت نگرش ها و ارزش ها

پاورپوینت مدیریت نگرش ها و ارزش ها

 

پاورپوینت مدیریت نگرش ها و ارزش ها

پاورپوینت مدیریت نگرش ها و ارزش ها پاورپوینت بررسی مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط (SMEs)

پاورپوینت بررسی مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط (SMEs)

 

پاورپوینت بررسی مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط (SMEs)

پاورپوینت بررسی مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط (SMEs)

یاسمین
۲۴ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
پاورپوینت بررسی هندسی خانه بروجردی ها

پاورپوینت-بررسی-هندسی-خانه-بروجردی-هامعرفی کاشان شهرستان کاشان با وسعت 9647 کیلو متر مربع و جمعیت 335875 نفر از توابع استان اصفهان بوده و از نظر جمعیت دومین شهرستان این استان به حساب می ‌آید. کاشان دارای چهار بخش (مرکزی، قمصر، نیاسر و برزک) بوده و ...دانلود فایل

 
یاسمین
۲۴ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
پاورپوینت آشنایی با استان کهگیلویه و بویر احمد

پاورپوینت-آشنایی-با-استان-کهگیلویه-و-بویر-احمدپاورپوینت آشنایی با استان کهگیلویه و بویر احمد ، در قالب ppt و در 37 اسلاید، قابل ویرایش.کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های جنوب غربی ایران است که به داشتن جاذبه‌های طبیعی بکر و خیره‌کننده، رودهای پرآب و مردمان مهمان‌نواز شهرت دارد. استان کهگیلویه و بویراحمد از شمال با استان چهار محال و بختیاری


دانلود فایل

 

 
یاسمین
۲۴ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
دانلود طرح توجیهی فرآوری و بسته‌بندی سبزیجات

دانلود-طرح-توجیهی-فرآوری-و-بسته‌بندی-سبزیجاتدانلود طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی فرآوری‌ وبسته‌بندی سبزیجات تازه و خردشده ۱۶ ص فرمت WORD


دانلود فایل

 

 
یاسمین
۲۴ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
پاورپوینت بسیج اطلاع رسانی کاهش مصرف نمک ابتدای دی تا 15 بهمن

پاورپوینت-بسیج-اطلاع-رسانی-کاهش-مصرف-نمک-ابتدای-دی-تا-15-بهمندانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت بسیج اطلاع رسانی کاهش مصرف نمک ابتدای دی تا 15 بهمن دارای 38 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشدتعداد اسلاید : 38 اسلایدفرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایشآماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانسدانلود فایل

 
یاسمین
۲۴ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر