امام(ره):پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد

تعجیل در فرج آقا صلوات

طبقه بندی موضوعی

محبوب ترین مطالب

۱۹ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

یاسمین
۲۰ آذر ۹۹ ، ۱۹:۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
یاسمین
۲۰ آذر ۹۹ ، ۱۹:۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
جزوه آموزش جامع مشتق و انتگرال

جزوه-آموزش-جامع-مشتق-و-انتگرالدانلود جزوه آموزش جامع مشتق و انتگرال، در قالب فایل pdf ، تایپ شده. دو جزوه بی نظیر از اموزش دو مبحث پرکاربرد همراه با 100 تمرین و حل کامل تمرین ها، اماده کردم که بدون شک خیلی میتونه کمکتون کنه ...


دانلود فایل

 

 
یاسمین
۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
دوره دو جلدی آموزش بورس

دوره-دو-جلدی-آموزش-بورسدانلود کتاب دوره دو جلدی آموزش بورس، در قالب فایل pdf. هر آنچه در مورد بورس باید بدانید در این دو جلد بیان شده است. آموزش مقدماتی بورس به همراه تحلیل و روش خرید و فروش سهام ...


دانلود فایل

 

 
یاسمین
۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

پاورپوینت تحلیل و بررسی بازاریابی بازگشتی

 

پاورپوینت تحلیل و بررسی بازاریابی بازگشتی دارای 30 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد.


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 30
حجم 758 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی پاورپوینت بازاریابی


توضیحات کامل

 

 

فهرست مطالب :


بازاریابی بازگشتی چیست ؟
اهمیت بازاریابی بازگشتی چیست ؟
تاکتیک‌ها و ابزارهای بازاریابی بازگشتی چیست ؟
استفاده از قیف فروش در بازاریابی بازگشتی
افزونه های کاربردی وردپرس در بازاریابی بازگشتی از طریق ایمیل
مزایای ارسال پوش نوتیفیکیشن

 

بخشی از متن پاورپوینت :


بازاریابی برگشتی چیست؟

ریتنشن مارکتینگ به معنای بازاریابی جذب و حفظ مشتری، بازاریابی در راستای نگهداری مشتری، بازاریابی با رویکرد و هدف ایجاد تکرار خرید از سوی مشتری است.
اگر بخواهیم جایگاه بازاریابی بازگشتی را در بازاریابی بگوییم، ابتدا باید به مفهوم قیف فروش (Sales Funnel) اشاره کنیم. این مدل معروف می‌گوید، برای این که فرآیند­های بازاریابی‌ طی شود، مشتری فرآیندی را طی می‌کند که می‌توان آن را به یک قیف تشبیه کرد؛ زیرا این مسیر چند مرحله و چند بخش دارد که ما از هر بخش به بخش بعدی که می‌رویم، تعداد کاربران ما ریزش‌هایی پیدا کرده و مدام کاهش خواهد یافت.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

یاسمین
۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

پاورپوینت اختلال اضطراب بیماری

 

پاورپوینت اختلال اضطراب بیماری در 31 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 31
حجم 4329 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت اختلال اضطراب بیماری در 31 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

مقدمه

همه گیر شناسی

تشخیص

سبب شناسی

اصلی ترین علل به وجود آمدن اضطراب بیماری

ملاک های تشخیصی DMS-5 برای اختلال اضطراب بیماری

ویژگی های بالینی

تشخیص افتراقی

سیر و پیش آگهی

درمان

 

بخشی از متن

مقدمه

اختلال اضطراب بیماری، شامل افرادی می شود که به بیمار شدن یا ابتلای به نوعی بیماری اشتغال خاطر دارند. به عنوان مثال یک سردرد ساده را نشانه‌ی تومور مغزی می‌دانند. تصور می‌کنند که بیمارند و علائم هنوز بروز پیدا نکرده‌اند، حتی ممکن است در مورد یک بیماری مطلبی بخوانند و تصور کنند که احتمالا به آن بیماری مبتلا هستند.

اختلال اضطراب بیماری همچنین در مورد کسانی که بیماری جسمی دارند اما اضطراب آنها خارج از تناسب با تشخیصشان است و کسانی که تصور می‌کنند بد‌ترین فرجام ممکن را خواهند داشت به کار می‌رود. این نوع اضطراب در حال حاضر در کشورمان و دیگر کشورها به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ گسترش یافته است. مثلا فردی سوزش گلو دارد و یا تب می کند، فکر می کند کورونا ویروس گرفته است و دچار اضطراب شدیدی می شود.

کرونا ویروس تبدیل به شبح وحشتناک این روز‌های مردم شده است و قطعا افراد مبتلا به اختلال اضطراب بیماری روزهای سختی را می‌گذرانند.

بر اساس DMS-5 اکثر افراد دچار خود بیمار انگاری(Hypochondria) اینک مبتلا به اختلال علائم جسمی طبقه‌بندی می‌شوند. این اختلال نوعی از اختلالات علائم جسمانی(سوماتیک سیمپتوم) محسوب می‌شود.

همه گیر شناسی

حدود ۱۵ درصد افراد مراجعه کننده به بیمارستان های عمومی در مورد بیمار شدن و در نتیجه ناتوان شدن، اشتغال خاطر دارند. تا به حال شواهدی وجود ندارد که این تشخیص در نژادهای مختلف یا بر حسب جنسیت، موقعیت اجتماعی، سطح تحصیلات و وضعیت تأهل شایع تر باشد.

تشخیص

ملاک های تشخیصی عمده DMS-5 برای اختلال اضطراب بیماری این است که بیمار اعتقادی کاذب دارد که دچار بیماری وخیمی شده یا در آینده دچار آن خواهد شد، در حالی که علایم یا نشانه های جسمانی چندانی ندارد. این باور اشتباه باید حداقل ۶ ماه طول بکشد و یافته پاتولوژیک خاصی در بررسی‌های نورولوژی و طبی به دست نیامده باشد.

این اعتقاد غلط به شدت و ثبات هذیان نیست(در آن صورت تشخیص اختلال هذیانی بهتر است) و محدود به ناراحتی در مورد ظاهر شخص نیست(که تشخیص اختلال بد ریخت انگاری بهتر است). اضطراب در مورد بیماری باید ناتوان کننده باشد و سبب ناراحتی هیجانی یا تخریب توانایی فرد برای عملکرد در حوزه های مهم زندگی شود.

برخی افراد دچار این اختلال ممکن است به ملاقات پزشکان بروند(نوع مراقبت جو) و برخی دیگر ممکن است این کار را نکنند(نوع مراقبت گریز). اما اکثر بیماران مراجعات مکرر به پزشکان و سایر ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی دارند.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

یاسمین
۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
پاورپوینت درمورد شرکت اپل ارزشمندترین شرکت جهانی درمدیریت استعداد منابع انسانی

پاورپوینت-درمورد-شرکت-اپل-ارزشمندترین-شرکت-جهانی-درمدیریت-استعداد-منابع-انسانیدانلود پاورپوینت درمورد شرکت اپل ارزشمندترین شرکت جهانی درمدیریت استعداد منابع انسانی:امروزه مدیریت استعدادبه نیاز حیاتی برای سازمان ها تبدیل شده است .وبیشتر سازمان ها برسرمایه و نیروی انسانی با استعداد که که مزیت رقابتی ایجاد می کند ،توافق دارند .مدیریت استعداد فرآیندی است که دردهه ۱۹۹۰ پدیدار شد ودانلود فایل

 
یاسمین
۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
دانلود نقشه اتوکد سیستم ارتینگ ساختمان

دانلود-نقشه-اتوکد-سیستم-ارتینگ-ساختماندر نقشه حاضر ضوابط و نحوه ارتینگ ساختمان و نصب تجهیزات با توجه به استاندارد ها و نحوه اجراء به همراه توضیحات و جداول و دیتایل های اجرایی مربوطه در ساختمانهای صنعتی (سوله ) و غیر صنعتی به طور کامل آورده شده است سربلند باشیدمهندس ج یوسفی ماویدانلود فایل

 
یاسمین
۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

پاورپوینت بررسی ترومای روحی

 

پاورپوینت بررسی ترومای روحی در 40 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 40
حجم 4246 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت بررسی ترومای روحی در 40 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

مقدمه

تشخیص علائم اختلال ترومای روانی و نحوه درمان آن

تروما دوران کودکی و خطر تروما در آینده:

ترومای روانی در کودکان به چه علت است؟

علائم تروما روانی

ترومای روانی چه نشانه هایی دارد؟

چگونگی روند درمانی اختلال ترومای روانی

چه زمانی باید به دنبال درمان حرفه ای برای تروما باشید:

نحوه درمان ترومای روانی و نکات مربوطه

چه زمانی باید به دنبال درمان حرفه ای برای تروما باشید:

نحوه درمان ترومای روانی و نکات مربوطه

درمان تروما

کمک به یک شخص عزیز برای مقابله با تروما

چگونگی واکنش کودکان به تروما عاطفی و روانی

ترومای روانی در کودکان به چه شکل است

 

بخشی از متن

مقدمه

تروما احساسی و روانی نتیجه حوادث فوق العاده استرس زا است که احساس امنیت شما را از بین می برد و به شما در یک دنیای خطرناک، احساس نا امنی می دهد. تجربیات تروما اغلب شامل تهدیدی برای زندگی یا ایمنی می شوند، اما هر وضعیتی که احساس خشم و انزوا را از خود نشان می دهد می تواند دردناک باشد، حتی اگر آسیب فیزیکی نباشد.

این واقعیت عینی نیست که مشخص کند یک رویداد آسیب زا هست یا خیر، بلکه تجربه احساسی ذهنی شما در این رویداد مشخص کننده تروما است. چنانچه در این مبحث خواهیم گفت هرچه بیشتر احساس ترس و تنها بودن داشته باشید، بیشتر احتمال دارد در معرض تروما قرار گیرید.

تشخیص علائم اختلال ترومای روانی و نحوه درمان آن

تروما عاطفی و روانی می تواند ناشی از این دلایل باشد:

اتفاقات یک باره، مانند حادثه، آسیب دیدگی، یا حمله خشونت آمیز، به خصوص اگر در دوران کودکی به طوره غیر منتظره یا اتفاقی، اتفاق افتاده باشد.

استرس مداوم و بی قید و شرط، مانند زندگی در محله جنایتکارها، مبارزه با یک بیماری خطرناک و یا حوادث دردناک که بارها و بارها اتفاق می افتند، مانند قلدری، خشونت خانگی یا نادیده گرفتن شخص در دوران کودکی.

به طور کلی علل نادیده گرفته شده مانند عمل جراحی (به ویژه در 3 سال اول زندگی)، مرگ ناگهانی کسی که از نزدیکان، یا یک تجربه تحقیر آمیز و یا عمیقا ناامید کننده، به ویژه اگر کسی به طور عمدی بی رحمانه باشد.

مقابله با تروما طبیعی یا انسانی می تواند چالش های منحصر به فردی را نشان دهد - حتی اگر شما مستقیما در این رویداد شرکت نداشته باشید ؛ در واقع، در حالی که بسیار بعید به نظر می رسد که هر یک از ما قربانی حملات تروریستی، سقوط در هواپیما یا تیراندازی جمعی قرار بگیریم، اما همه آنها به طور مرتب با تصاویر وحشتناکی در رسانه های اجتماعی و منابع خبری و همچنین افرادی که در آنجا بودند را می بینیم.

ترومای روانی به چه دلیلی اتفاق می افتد؟

تروما دوران کودکی و خطر تروما در آینده:

در حالی که حوادث تروما برای هر کسی ممکن است اتفاق می بیافتد، اما قبلا در معرض فشارهای شدیدی قرار داشتید، از یک سری تلفات رنج برده بودید، یا قبلا تحت تاثیر یک انفاق ترماتیک بودید - به خصوص اگر تروما زودرس در دوران کودکی داشتید.تروما های دوران کودکی می تواند از هر چیزی که ایمنی کودک را مختل می کند، اتفاق بیافتد، از جمله:

•           محیط بی ثبات و ناامن

•           جدایی از والدین

•           بیماری جدی

•           روش های نفوذی پزشکی

•           سو استفاده جنسی، فیزیکی و یا کلامی

•           خشونت خانگی

•           بی توجهی

تجربه تروما در دوران کودکی می تواند یک اثر شدید و طولانی مدت داشته باشد ؛ زمانی که تروما دوران کودکی حل نشود، احساس ترس و بی کفایتی به بزرگسالی ادامه می یابد با این حال، حتی اگر تروما شما چند سال پیش اتفاق افتاده باشد، گام هایی برای برطرف کردن درد، یادگیری اعتماد و ارتباط دوباره با دیگران وجود دارد و تعادل احساسی خود را دوباره به دست خواهید آورد.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

یاسمین
۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۰۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
جزوه نقشه کشی صنعتی ۲ - دانشگاه خواجه نصیر

جزوه-نقشه-کشی-صنعتی-۲--دانشگاه-خواجه-نصیردانلود جزوه نقشه کشی صنعتی ۲ - رشته مهندسی مکانیک - دانشگاه خواجه نصیر، در قالب فایل pdf و در 44 صفحه. در زمان های قدیم حتی سال های قبل از میلاد برای نشان دادن و معرفی قطعات و وسایل صنعتی از نقشه هایی استفاده می کرده اند که بطور کامل گویا نبوده و از قواعدی که همگان آن رادرک کنند بهره ای نداشته ...


دانلود فایل

 

 
یاسمین
۰۳ آذر ۹۹ ، ۱۵:۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر