امام(ره):پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد

تعجیل در فرج آقا صلوات

طبقه بندی موضوعی

محبوب ترین مطالب

مقاله قانون جذب و قانون ارتعاش چیست

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۰۳:۲۳ ب.ظ
مقاله قانون جذب و قانون ارتعاش چیست
  • مقاله قانون جذب و قانون ارتعاش چیست

  • موضوع : مقالات آموزشی
  • فرمت اصلی فایل : rar
  • تعداد صفحات : 4
  • حجم فایل: 0.28 mb



 

این مقاله داری 4 صفحه ای با فرمت rar می باشد مقاله ای با کیفیت بسیار خوب و فرمتی خوانا می باشد که سعی شده در آن قانون جذب به صورت مختصر و کامل توضیح داده شود. 

 

 

مقاله حاضر در خصوص قانون جذب می باشد؛ قانون جذب قانون جاری بر تمام زندگی و کائنات است آشنایی با قانون جذب شما را به سمت آرزو های خویش سوق می دهد. حال که بسیاری از ما آن را نمی شناسیم یا طرز صحیح استفاده از آن را نمی دانیم و این امر باعث شده که ما در رسیدن به اهداف خود نا موفق باشیم.

با شناختن قانون جذب و یاد گیری استفاده از آن باعث جذب عشق و ایجاد روابط بی نظیر و همچنین جذب پول، سلامتی و آنچه را که می خواهید داشته باشید با اجرای قوانین این قانون می توانید جذب کنید. قانون جذب دید شما را نسبت به اتفاقات زندگی تغییر می دهد و   مقو له ای بنام شناس را حذف می کند.

 

با مطاله این مقاله می توانید زندگی خود و اطرافیانتان را تغییر دهید. مقاله ای عملی در خصوص قانون جذب می باشد که به خواننده خود دید جدیدی را نسبت به اتفاقات پیرامون زندگی خود می دهد. و دیگر علت هر اتفاق را خواهید دانست و شناس دیگر اتفاقات زندگی شما را رقم نمی زند بلکه شما خالق زندگیتان خواهید بود.   

۰۰/۰۸/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
یاسمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی