امام(ره):پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد

تعجیل در فرج آقا صلوات

طبقه بندی موضوعی

محبوب ترین مطالب

پاورپوینت اصل پارتو چیست

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۵۹ ب.ظ


پاورپوینت اصل پارتو چیست

پاورپوینت اصل پارتو چیست شامل 32 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان علوم اجتماعی کاربرد دارد


مشخصات فایل
تعداد صفحات 32
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم اجتماعی

توضیحات کامل

پاورپوینت اصل پارتو چیست

 

پاورپوینت اصل پارتو چیست شامل 32 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

در سال ۱۹۰۶ اقتصاددان ایتالیایی ویلفردو پارتو یک فرمول ریاضی برای توصیف توزیع نابرابر ثروت در کشور خود ابداع کرد. او مشاهده کرده بود که بیست درصد از مردم بیش از هشتاد درصد ثروت را در اختیار دارند. در سالهای پایانی دهه ۱۹۴۰، دکتر ژوزف جوران به اشتباه قانون ۲۰/۸۰ را به پارتو نسبت داد و آنرا اصل پارتو خواند (که نه یک اصل بلکه یک حقیقت اجتماعی در آن سالهای ایتالیا بود). گرچه این نامگذاری اشتباه بود، لیکن اصل یا قاعده پارتو که گاهی بدین نام خوانده می شود،‌ می تواند ابزار بسیار موثری برای کمک به مدیریت اثربخش باشد.

در یک کلام، قانون ۲۰/۸۰ یکی از مفیدترین مفاهیم موجود در مدیریت زمان و زندگی افراد است. این قانون حاکی از آن است که ۲۰ درصد از فعالیت‌های شما، ۸۰ درصد نتیجه برای شما در بر خواهد داشت.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
چرا باید از قانون ۲۰/۸۰ استفاده کنیم
استفاده از قانون ۲۰/۸۰ در زندگی
استفاده از قانون ۲۰/۸۰ در مدیریت زمان
استفاده از قانون ۲۰/۸۰ در زندگی اجتماعی
پایان

 

عنوان : اصل پارتو چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 280 کیلوبایت

تعداد صفحات : 32

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت اصل پارتو چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
۹۶/۱۲/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
یاسمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی